Utmanad...

Instruktioner:

Svara på alla frågor.

Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar,

be dem läsa din.

Låt personen som utmanade dej veta när du svarat på utmaningen


1. Vad äter du oftast?
Svar:  Mat, men just nu är jag en fruktoman..

2. När du är på kalas, är du den som sitter eller den som hjälper till att duka av?
Svar: Beror helt och hållet på vart jag är.

3. Var sitter du helst när du bloggar?

Svar: Vid mitt databord, eller i soffan. :)

4. Köper du ofta Triss?
Svar: Nae, men jag bruka få en nu och då.

5. Vilket stad/land har varit din bästa semester?

Svar: Norrfällsviken, Piteå, hudiksvall..

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?

Svar: När jag är själv så blir det 3.an eller 5.an men om E är hemma så blir det discovey eller animal planet.

Jag utmanar... alla ni som läser min blogg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0