Wierd

Ja det känns riktigt wierd nu när jag tagit bort naglarna, men det är ju bara i kväll jag behöver vara utan, för i morgon blir det att åka till kicki och göra nya. och inte nog med det, direkt efter ska jag åka till johanna och klippa mig. Jag säger bara det att det är tur att jag har såna händiga människor runt om kring mig. :)

I morse så blev det redovisning på skolan och sedan hem och läsa, jag har läst och läst och tagit en power nap på 10min. så nu är jag pigg igen, nu ska jag läsa lite till sedan blir det att hämta bilen och efter det blir det matlagning och fortsatt plugg. Måste läsa klart den här boken nu så jag kan börja med tentan i morgon bitti. :)

Hur ska vi göra!? Lycksele på fredag eller lördag!? Tror att det är upp till Erik nu, för jag vet vad jag vill... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0