Work...

Jajjemen, hala dagen har bestått av jobb. Började kl 9.30 i morse och jag har jobbat ända fram till nu, så jag kan gissa att fröken Persson däckar nog tidigt i kväll oxå.

Vi var en sväng på stan i dag och där träffade vi lilla Malin som var nere för att shoppa och sedan så sprang vi även på Johanna. Riktigt trevligt, så nu blev det bestämt att det måste bli en klippning på tisdag och sedan ska jag försöka färga håret själv men det har jag gjort förr så det ska nog gå alldeles utmärkt.

Sötnosen min är på jobb fest i kväll, skulle visst hämta han snart. Trodde att han skulle gå ut men tydligen inte. Han sa att vi skulle passa på att njuta så länge vi är själva, för nästa helg så blir det Lycksele och helgen efter det så ska jag äntligen få åka till mitt efterlängtade GRÖNFJÄLL... jag längtar, tänk att bara få komma bort och till skogen. Få gå en lite promenad och titta på höstens alla fina färger. Men det bästa av allt med att ställa upp husvagnen är att man vet att snart är det dags för vinter och skoter. Åhh, vad jag längtar. :)

NejNej, nog med svammel. Nu ska jag krypa iner i soffan och mysa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0