Dagen...

Ja, en bra start på dagen gör allt... Eftersom att jag inte fick någon vidare bra start på dagen så har dagen varit jobbig med huvudvärk och en otroligt gnällig Emma. Jag kämpade mig ändå igenom dagen och jag kom hel igenom den.

När skoldagen var slut så försvann klumpen i magen och huvudvärken, efter lite mat och en power nap så är jag nu redo för ett spinningpass. Det dåliga humöret var tydligen kvar för att stanna, tyvärr tror jag inte att jag kan skylla på tabletterna denna gång. Fast det är det ju ingen som behöver veta, så jag skyller på dem ändå. Måste passa på nu för efter lördag så kan jag inte skylla på dem längre. :)

I morgon var man visst "ledig", har en bok att läsa. har en överfull tvätt korg som skall tvättas, vikas och strykas. Hade även tänkt hinna träna och PACKA!... Ska även iväg på affären och handla det sista, hade tänkt försöka få någon ordning på alla skolsaker, vad skall med upp och vad kan lämnas hemma!? Mellan allt det här hade jag även tänkt hinna äta och andas och allt annat növändigt. På onsdag blir det heldag på skolan, ojoj det kommer att vara kaos när jag kommer hem och inser att jag inte ens hunnit packa hälften utav det jag måste ha med mig.

NejNej, nog om detta nu blir det att hoppa i stäningskläderna och sedan invänta att klockan skall gå. Fast iof så har klockan alltid en tendens att gå på tok för fort när man har så här mkt att stå i.



Note...

Emelie, glöm inte saxen... Du måste faktiskt ansa mitt hår på huvudet... Börjar tro att det är mitt hår som spökar när jag har ont i nacken, det börjar liksom ligga helt fel och det är på took för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0