...........

Ja vad ska man säga om sjukhusbesöket!? känns både och, hur ska jag göra!? ska jag fortsätta med mina piller!? hur länge ska jag orka vara ett psykfall!? är det verkligen värt det!? Det finns många frågor som snurrar i mitt huvud, som tur är har jag lite betänketid innan jag ska träffa den bästa läkaren ever! :)

För att smälta allt så åkte jag på gymmet, 40minuter på crosstrainern styrketränade, armar, bröst, rygg och mage. Kände mig helt slut på så det blev en power nap i solariet brevid gymmet. :)

Nu har jag ätit middag och gjort mig i ordning, väntar bara på slöskiten som tar sååån tid på sig..
Jag vill åka nu, jag vill ju hinna vara med de små innan dem ska sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0