:)

Humörsvängningar var det, och nu blev genast ALLT mycket bättre..

Jag har insett att allt jag behöver läsa under påsken är ca 60sidor och att detta behöv ej göras på datorn, så datorn ska få den äran att stanna hemma och vakta mitt hem... Jag tycker inte om att måsta släpa med mig datorn upp till fjälls, för där ska man spela kort, buzz och bara umgås. :)

Så nu har jag gjort bort alla studier som egentligen skulle göras under påsken, så jag ligger 10 dagar före.. Jag är så GLAD!!! :)

Dags att skutta ner till tvättstugan...

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så himla duktig! Hoppas du får en underbar påak gumman :)

2009-04-08 @ 09:11:32
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0