Go natt!

Det är så skönt att köra gärnet på ett pass och sedan få åka hem, duscha och bara snöra sig i sängen och sova. Var på bodyjam idag också och jag kan bara säga att det var lika skoj i dag. Fast i dag fick jag se ett bekant ansikte som jag inte sett på länge. :) Nu är det bara att tagga till inför spinningen i morgon...

Nu ska jag hoppa i säng och försöka läsa lite innan jag somnar, men känner jag mig själv så sover jag innan jag ens landat på kudden. :)



Jag hoppas, vill och önskar att det kommer ett positivt besked i morgon. För jag orkar verkligen inte en motgång till...

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag tänker på dig imorgon... Hör av dig!!

2009-04-02 @ 23:11:22
URL: http://aanniiee.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Håller alla mina tummar för att det ska gå bra för dig. Kram kram

2009-04-03 @ 06:28:48
Postat av: Dicey

Du är duktig som tränar så mycke gums! å jaa det är riktigt skönt me ett hårt pass ;)

2009-04-03 @ 10:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0