Helg..

Ja vilken helg det kommer att bli, kanon väder och allt skulle det tydligen vara hela helgen. Och vet ni va!? jag jobbar... Skulle helst av allt dola på med min ballkong, fixa våran rullgardin, inviga S o M´s cykelkärra (jag vill också vara liten och få åka i en sådan), Skulle behöva tvätta bilen både in och utvändigt. Det som är mest akut är att färga mitt hår, det ser hemskt ut och det börjar vara pinsamt att gå utan för dörren.

Aa, det är bara att bita ihop och åka på jobbet. Det är tur att jag tycker om mitt jobb! :) Eftersom jag ändå skulle jobba så hade älsklingen lovat att tvätta bilen in och utvändigt. Byta däcken blir det att göra nästa helg då mamma och Hebbe kommer ner med mina däck. :)


I går kväll var vi ute i sävar, grillade, åt gott, surrade på som vanligt. Planerade valborg och även så semestern. :) SkojSkoj.. När jag väl fick lägga mig i sängen i går så dök det upp en tanke som jag gillar, skall bara kolla upp lite saker innan. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0