Måndag IGEN!

Suck, jag måste bara säga att jag inte riktigt gillar måndagar.. :(

Fast det känns som om denna vecka kommer att gå riktigt snabbt, för på onsdag blir det ju helg. och itne vilken helg som helst, utan helgen som jag alltid längtar efter.. PÅSKHELGEN!

Har mycket att stå i innan vi åker upp till fjälls, jag ska packa allt (kläder, mat you name it...) och det vill inte säga lite, ska ju vara borta i 10dagar.  Allt ska mer eller mindre vara klart i morgon kväll eftersom att vi ska försöka åka direkt jag slutar på onsdag. För då är det gärnet hem till mamma, sova några timmar innan det är dags för mig att lasta skoter, tanka dunkar, och säga hej till mormor. Sedan är det väl gärnet iväg så man tar sig upp någon gång. :)

Nu hade jag tänkt fika och sedan göra mig iordning för skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0