Nu får det vara nog!

Nu får det vara nog! jag flyttar hem! Hem till mormor! nu är jag less! Det är andra gången jag försöker mig på att göra levergrytan som jag bara älskar när mormor gör den, men jag kan bara inte. Förra gången smakade det verkligen inte gott, idag gick den iaf att äta men det är långt i från mormors. :( Det värsta är att det är bara jag som gnäller, tro tamme tåen att Älsk skulle kunna äta koskit och sitta och Mmmm:a.....


I dag så blev det redovisning på skolan sedan var min plan att jag skulle hem och läsa lite litteratur, men det gick inte så där jätte bra. Hamnade framför en film och sedan har jag hållit på med ett litet mission..

Nu ska jag där emot sätta mig och läsa lite innan det är dags att åka på gymmet. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men hur kan du misslyckas? Själva levergrytan har ju mormor gjort det är ju "bara" att fixa såsen för dig.

Puss

2009-04-02 @ 17:38:59
Postat av: Emma

Men lilla mamma.... det är inte så bra, det kan jag dig lova.... tror minsan att mormor ska få göra en årsförbrukning "leversås" till mig...

2009-04-02 @ 18:27:54
URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men lilla Emma... du får väl gå en kurs hos mormor

Puss

2009-04-02 @ 19:48:52
Postat av: Rebecca

Levergryta... låter faktiskt inte ens gott! ;P

2009-04-06 @ 17:14:21
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0