One Week...

Om en vecka så lär jag känna stressen rusa genom kroppen, då ska det packas dolas och stöka in i det sista. Jag längtar så fruktansvärt mycket efter att få åka upp till fjälls, tänka sig 10 dagars ledighet. Eller ja 10 dagar!? vette tusan, men hade då tänkt försöka få bort alla skoluppgifter innan. :)

I går kväll insåg jag hur bra jag har det här hemma, det senaste halvåret så har jag knappt rört en tvättmaskin. Jag tror att tillfällena när jag rört en tvättmaskin är så få att jag skulle kunna räkna dem på en hand. Eftersom att det oftast är jag som lagar mat och tar hand om den mesta av disken så får E så lov att ta hand om tvätten, det enda jag bruka göra är att stryka det som behövs och vika in mina kläder i garderoben. Jag har insett att jag hellre diskar och lagar mat än att tvätta skitiga kläder. :D

Nej, nu skall jag fika frukost och sedan bär det iväg på skolan där jag ska skriva klart ett utav arbeterna. :)

Kommentarer
Postat av: Dicey

Här hemma så äre Yoyo som står för jobbet, hon städar, lagar mat, diskar..medans jag ligger på elementet å latar mig ;) hihi!

2009-04-01 @ 12:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0