Planer....

Ja, nu var det kväller. försöker att få tag på J, höra om hon är sugen på en promenad men hon satt tydligen i möte så jag får så lov att vänta på att hon skall ringa upp. :)

Vad händer i helgen!?

I morgon bitti blir det att åka på jobbet och fixa tidrapporterna så att vi får någon lön. Har även två saker till att göra så jag hade tänkt fixa bort detta innan lunch dags. Efter lunchen blir det att packa ihop allt som skall med till sävar, hade tänkt övernatta där hos S o M. Fredagen så tror jag att det blir att hitta på något tillsammans med S, M och deras små.

Lördag blir det jobb på dagen, men vad händer på kvällen!? Tror bestämt att det få bli en tv-kväll

Söndagen blir lugn, vila,vila,vila... Hoppas på att få hjälp att sätta upp min rullgardin i sovrummet så att jag kanske kan sova om nätterna.


Satt just och tittade i min kalender och insåg att jag inte tänker åka hem till storuman förens storumandagarna.. Shit... det är ju typ två månader dit.... Jag få hoppas på att det händer något med min kalender, typ att någon äter upp en eller två sidor så att jag "glömmer" bort allt jag ska göra. :P Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0