Snart var det helg!

Eller ja, helg och helg.. har typ 400sidor att läsa tills på måndag så det blir att avverka några sidor i kväll och en hel del i morgon så att jag bara kan vara i helgen. för i helgen hade jag tänkt försöka ta det lugnt, se en massa film och mysa en massa hade tänkt försöka vila så att min nacke kanske orkar med att leva ett tag till. :)

I morgon kl 10 blir det att åka på UL och se hur min cysta har tagit sig, jag tror på att den antingen har spruckit eller att den vridit på sig... hmm, eller att den kanske krympt så mkt att den slutat kännas.. Ja jag kan ju hoppas i alla fall...

Nu är det dags att fixa frillan och sedan åka på skolan och redovisa mitt superarbete...

Hoppas ni har en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Har den slutat kännas?! Hoppas det är bra tecken... Du får höra av dig sen, jag vill höra allt.... Kramar

2009-04-02 @ 11:37:43
URL: http://aanniiee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0