Sommarväder... (!?)

Morgon började kanon, var ute och joggade i det super fina vårvädret som nu alltmer börjar lika sommarväder. :) Väl hemma så blev det frukost med Carro och sedan iväg på MediaMarkt, inte alls så stort som jag trodde, men en hel del bra erbjudanden. Oj så sugen jag blev på att köpa ett TV-spel, det var bra pris... Men ack vad jag skulle försumma mitt liv. Eller vad tror du Emelie!?

J -Kan det bli värre än det här...!?
Emma- Vaa!? vad menar du!?
J - Två nördar och ett tv-spel... (Detta kläckte J ur sig när jag och Emelie hade en hård kamp om vem som skulle bli kvällens mästare med flest segrar efter en heldag framför tv-spelet... )

Har även hunnit vara på plantagen och tittat, jag längtar tills jag få börja plantera lite på min ballkong. I dag har då sommarmöblerna, grillen och solstolarna åkt fram. :)


Nej dags att göra sig klar för P-Möte....

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah stackars pojke som var tvungen att titta på :P

2009-04-26 @ 18:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0