Tillbaks till verkligheten...

Ja nu var man tillbaks till verkligheten igen, eller idag har jag och älsk tagit en göra massa roliga saker tillsammans. Vi började med att plocka fram cyklarna eftersom det är perfekt cykelväder nu och eftersom att jag jobbar i helgen och kommer att bli utan bil under dessa dagar, då kan det vara skönt att ha en cykel. :) Efter cykelsvängen så åkte vi på stan och fixade nya färg till skrivaren, som student är man verkligen handikappad utan skrivare.

I morgon blir det pluggning och det som jag längtat efter HELA PÅSKEN, jag ska få gå på BODY JAM igen, jag ska få DANSA! :)



Påsken fick kanske inte den start vi hade önskat, men vi kan inte rå över allt här i världen... Tyvärr.. Annars har påsken bestått av, god mat, god dryck, trevligt sällskap, massa onyttigheter, skoterkörande, borttappade telefoner, mys med Familj och vänner. :)

Några bilder.... kommer sedan.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0