Uppe med tuppen (!?)

I går kväll så fick vi en liten sparv som övernattade i vårat vardagsrum. Men det var en snäll sparv som jag inte träffa allt för ofta. Trevligt värre. :)

I morse var vi uppe med tuppen (!?) klädde oss och begav oss iväg ut på prommenix. SÅ skönt det var att få röra på sig, försöka röra bort träningsvärken som hade satt sig i benen efter gårdagens löprunda. :)

Nu blir det att umgås med min nattliga kamrat. :)



Jag väntar med SPÄNNING, och jag hoppas verkligen att det blir något denna gång... Ni kan ju inte hålla på att åka in och ut flera gånger. :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Japp, och du är välkommen :)

2009-04-22 @ 10:24:19
URL: http://mortzell.blogg.se/
Postat av: Anonym

En stor sparvkram till dig gumman! ;)

2009-04-22 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0