Vilken dag!!!!

Började med att jag åkte in på stan, gick på buketten och köpte några nya inner krukor så att jag skulle kunna plantera om blommorna någon gång i framtiden. Stads bibliotektet nästa där det blev två timmars effektiv skrivning och läsning om de dövas historia. Stress stress iväg äta lunch med Carro och sedan iväg på föreläsning på skolan, en riktigt bra sådan som handlade om IUP (individuella utvecklingsplaner) och åtgärdsprogram. Skynda skynda, i väg på jobbet och fixa tid rapporerna, men nu var allt postat och klart. Väl hemma så var det dags att lag middag och utfodra de två små "barnen" (C och E) som skulle ha mat. Kände att jag inte kunde koppla utav här hemma och skriva klart arbetet så jag tog datorn under armen och begav mig iväg på Tegs biblioteket denna gången och skrev för brinnande livet, så nu var den biten bortgjord.

Väl hemma igen så jaa, hör och häpna jag planterade om ALLA blommor, eller okej, alla utom en... Så nu var även det borta från mitt samvete. :)

Nu hade jag tänkt duscha, dricka lite gott Ingefärs te och mysa med Älsklingen min...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tjao. Hur gick det med nacken? Bor ju tyvärr lite långt bort + att jag fortfarande inte tagit mig i kragen och skaffat en massagebänk =/

2009-04-01 @ 22:10:00
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0