15dec1998 -->15dec 2009

Det har gått 11 år... 11år av saknad...
Det kändes som det bara var i går, för jag kan rätt ofta känna att du är med mig.

Denna dag under 11års tid har jag kännt obehag, det är som att han finns hos mig trotts att han flyttat upp för många år sedan. Men samtidigt som jag kan bli lite skraj när "han visar att han är med mig" så blir jag genast lugn när jag vet upptäcker vilken dag(15/12) det är.

I gårkväll/natt klockan var nog närmare halv ett i natt när jag vaknade och både jag och erik  - det var kyrklockan i vardagsrummet som spelade till en lite stund. Först blev jag rädd men sedan när jag vände mig om såg jag på väckarklockan vilket datum det var. 

Farfar, du behöver inte göra så att jag blir rädd. jag vet att du finns här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0