Da´n före doppare da´n..

Ja, i morgon kommer tomten. Undra hur många gånger W o V har påminnt mig om det.!?

I dag har jag och den bästa varit ute på "stan", fixat allt som skulle göras. Sedan tittade jag på när den bästa klippte P, annars har jag bara legat hemma på soffan och sovit fick dock ett brutalt uppvaknande utav älsk som bet mig i näsan.

Nu ligger jag mina pyjamas shorts, och en mys t-shirt och spelar bingolotto. :) Folket har övertalat mig och förtillfället ser jag fram emot annandagen, men som med allt annat så kommer jag nog att få en klump i magen innan det är dags. Det känns så jävligt att den människa jag verkligen vill ha med mig inte kan följa med.. :( Aja, jag få ha kontakt via telen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0