Hemgång... eller vad det nu kallas?

Ja i morgon bär det i väg hemåt, om det nu är så man säger? jag bor ju inte där, jag är inte skriven där, men jag är uppvuxen där och visst får man säga hem då?  mitt svar är Jaa.. :)

Jobbade som sagt i gårkväll/natt lade mig i sängen just efter 3 så jag är rätt sliten i dag, men jag trotsade tröttheten och begav mig till Kicki i morse för att få nya naglar. När jag var klar där så åt jag lunch och tänkte sedan vila, men eftersom sambon övergav mig så passade jag på att packa så jag fick göra det i lugn och ro. Jag tror nu att jag lyckats få med mig allt, men jag är inte säker. säkert något jag glömt. blev inte så mkt packning som jag trott, bara en resväska, ryggsäck och en påse. och i allt detta så har jag finkläder, vanliga kläder plus vinterkläder och vi ska vara hemma i över 2veckor. Nu skulle vi bara få plats med allt i bilen, plus Emelie och Emma. Har endast kvar julklapparna och sminket sedan är jag klar. :)


Dags att göra det sista innan det är dags att bege sig ut till sävar för ett sista besök för detta år i af i deras hus, nästa gång jag får träffa stjärnorna så är det i fjällen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0