Jag har ett problem...

och inte är det så litet heller, det heter tidsbrist och det säger väl allt.

Nu har jag tagit itu med strykningen och är näst intill klar, sedan blir det lunch och bilbyte med S. När älsk kommer hem igen så ska vi tillsammans städa och göra fint här hemma. Men när ska jag hinna allt det där som jag verkligen måste göra men som förtillfället bara står och växer. Det får jag hinna med till veckan.

I morgon så ska jag ha en dag där jag bara ska njuta utav dagen, ska inte göra något speciellt. Eller jo jag ska ha SoA hos mig, så vi ska väl försöka ta oss ut till någon lekpark och förhoppningsvis ska vi hinna med en fika på sjukhuset tillsammans med den nyblivna mamman. :)

Älsk åker med barnens far till fjällen för att skotta av vagnen, älsk skulle passa på att ta mamma och leifs vagn så de inte skulle behöva åka upp något. :)

Nej, nu ska jag fortsätta stryka kläder. SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0