Julgranen...

Ja nu i veckan har det varit dåligt uppdatering, detta pågrund utav en hög skolarbete som skall in. Men nu är allt inne och jag har JULLOV!

I går kväll blev jag upprörd, min mor ringde och sa något om plastgran, redan när hon ens påpekade det så var det nästan så att jag fick en tår i ögat. JAG VILL HA EN RIKTIG GRAN... jag känner mig som lotta på bråkmakargatan, undra om jag skall vara den som fixar fram en gran "- för ja, jag kan ju allting.. "

För mig är det jätte viktigt med att det skall lukta jul, och det gör granen. Men vart ska jag nu få den där jullukten? Fick lukta lite igår hos S o M, men jag vill ha mera. Mor verka ska ha plastgran, svärföräldrarna har plastgran, pappa har iof en riktig gran hemma och det är hos honom vi ska vara på julafton men dock i stugan och jag tror inte att dem fraktar granen dit.. :/

Åhh... nä nu ska jag ut på granjakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0