Planering...

Ja nu var planeringen igång inför nyår, jag och emma har några schyssta lekar och folket är bjudet, lokalen hyrd. som vanligt är det manne som står för allt skit göra, men han är duktig. :)

Annars har jag bara pluggat hela dagen, eller jag var med maria en sväng på stan. :) Nu hade jag tänkt sova så jag orkar upp i morgon för att göra klart det sista arbetet innan jag förhoppningsvis få köra MIN bil upp på skolan och lämna in uppgifterna. :)

Ja historien om min trasiga bil kan vi ju också dra upp...
Bilen gick sönder, jag grät blod, jag (med bidrag från bästa mamma) betalade, erik har fixat allt så nu ska han bara skruva ihop det i morgon.. Jag håller tummar och tår på att min ferarri ska fungera igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0