Dagen!

Idag så vaknade jag och kände mig hyffsat pigg. Duschade och sedan bar det i väg till carro för att se till att allt gick bra med flyttan, städade lite och sedan så fraktade jag hem lite blommor och sådant som hon skall ha hos mig tills hon får  flytta in i sin lägenhet. :)

Nu hade jag tänkt stoppa i mig en macka, för jag är faktiskt hungrig. Jag brukar inte äta när jag är förkyld tappar all verkligen all aptit, så Erik han har typ tvångsmata mig i några dagar. Men jag måste ju äta för att jag ska kunna må bättre. :) Hade även tänkt försöka vila lite innan det är dags att ringa till sandra och se om det är OK om jag kommer förbi en stund. Blir nog inte allt för länge eftersom Carro flyttar in här i kväll. :)

I morgon och på söndag vare visst jobb på Schemat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0