Första dagen...

Í morse trodde jag helt allvarligt att jag skulle dö när klockan ringde, men när jag väl vart vaken i några minuter så kände jag mig pigg. Sov inte en blund på bussen i morse, dagen har vart riktigt trevlig och jag ser fram emot att få komma tillbaks i morgon. :)

I morgon så skall jag stanna i lse, hade tänkt hinna med en hel del... hade tänkt klippa mig, och sedan så hade jag tänkt hälsa på lilleman (Diezel). Men det bästa av allt, jag ska få busa med både Emelie och Malin. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du trivs på din VFU-plats, förstår om du är trött när väckarklockan ringer, men du kan ju slumra en stund på bussen.

Kram kram

2009-02-02 @ 21:50:44
Postat av: Mamma

Kul att du trivs på VFU-platsen. Jag har full förståelse att du är trött när väckarklockan ringer men du kan ju sova en stund på bussen.

Kram kram

2009-02-02 @ 21:52:35
Postat av: Sandra

Fusk att du har så mycke tid på bussen att lyssna på böcker...

Jag är liiiite nyfiken på vem mördaren är. Men ja skulle tro att om inte förr så på torsdag hinner jag läsa klart boken :-)

2009-02-03 @ 17:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0