Fredagen den 13...

Ohh NOOO!!
det är fredag den 13 och jag är lite rädd att något skall hända... Men vad skulle det kunna vara!? Hmm..... älsk sitter iof i bilen på vägen hem från Hoting så nånting skulle ju kunna hända... Senare i dag skall vi ut till sävar och något skulle alltså kunna hända på vägen dit.... Malin skulle visst till frissan och där kan ju allt gå på tok och jag får en kompis som är flintskallig.... Gahhh.... jag tycker inte om fredag den 13..

Nu hade jag tänkt dammsuga och sedan så blir det att hoppa in i duschen så att man kanske kan ta på sig ett ansikte och se lite fräschare ut nu när man skall ut till sävar...

Tänk om jag drunknar i duschen nu när det är fredagen den 13... Shiiiiitt... Måste nog ringa till mina nära och kära och säga ett sista farväl och berätta hur mycket jag älskar dem....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj och om en månad är det fredag den 13:e igen...

2009-02-13 @ 19:05:34
Postat av: Dicey

Jag har håret kvar lilla vän! ;) hihi..å jag förstår dina tankar..jag har oroat mig hele dan jag me :O men du vet väl att fredagen den 13:e kan vara en tur dag oxå ;)

2009-02-13 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0