Game Over...!

Jag blir så sjukt less på allt.... Han som är ansvarig för kursen jag läser nu verkar sitta på helt fel plats, för att hjälpa sina studenter är det sista han kan iaf. Känner mig otroligt lessen och irriterad, Så jag ska definitift inte skriva här om vad jag tycker, vill inte hänga ut någon. Läkarna pratar om att jag har magsår och jag kan då bara säga det att hade jag det inte innan det här så har jag det garanterat nu.

Jag blir så lessen och arg att det knyter sig i magen, det gör så ont att jag inte med ord kan beskriva dena smärta. Just nu sitter jag och väntar på att läkaren skall ringa.

Just nu känns det som att jag vill ge upp..... När jag blundar så är det som att jag ser mig själv i ett tv spel, jag tappar liv efter liv, till sist kommer en rullande text fram på tv, GAME OVER! Det är väl ungefär där jag befinner mig förtillfället.

Kommentarer
Postat av: Lina

Men gumman då,, lider med dig....tänk på att när de blir game over så är de bara att börja om....o om o om o om igen...Ta hand om dig!!! Kramar om dig länge

2009-02-19 @ 10:16:24
Postat av: Mamma

Ge inte upp du ska se att det ordnar sig med allt. Lägg dig och vila och försök tänka på någé roligt.

Massor av styrke kramar

2009-02-19 @ 10:26:26
Postat av: Sandra

Å ja vet hur de känns! Men de är som Lina skriver, llt börjar bara om. Igen och igen!

Du vet vars jag finns! :-)

2009-02-19 @ 12:31:02
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com/
Postat av: Dicey

Emma Emma tryck på continue knappen min älskade vän! <3

2009-02-19 @ 21:23:05
Postat av: Mamma Anna

Till Sandra: Varför kan jag inte kommentera på din blog?

2009-02-19 @ 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0