Helgen...

Efter en riktig mys helg så har jag just insett att det börjar en riktigt jobbig period framför mig, i morgon börjar min VFU. Jag skall vara på Jonsta förskola i Lycksele, det värsta är att jag skall pendla och detta betyder att bussen åker på mornarna kl 05.45 och jag kommer att vara hemma kl 17.55 på eftermiddagen. Långa dagar men jag skulle kunna säga att jag har gott om tid på bussen att lyssna på mina ljudböcker. :)

Jag kommer att försöka jobba in fredagar så jag får vara ledig då, hade även tänkt sova i lycksele några nätter. :) För jag har ju mina två underbara vänner där så det kan nog bli en hel del bus och en massa skratt.. :)

Nej, nu ska jag fika frukost och sedan så blir det en promenad i det finfina vädret. :)

Kommentarer
Postat av: Dicey

åååå ska bli skoj å få träffa dig min vän! ;) <3 bus å bus å bus!

2009-02-01 @ 12:02:30
Postat av: Rebecca

Huualigen, det var tidigt det! När kliver du upp?

2009-02-03 @ 11:11:07
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0