Inte riktigt....

Dagen började inte riktigt som jag tänkt mig. Suck! Mår piss, magen värker så mycket att tårarna rinner ner för kinden. jag är till 120% säker på att det är penecilinets fel. Men det är inte så många dagar kvar så det är väl bara att bita ihop. :)

För tillfället så sitter jag och väntar på att älsk ska ta sig i väg och fixa tidlappen och sedan boka en tid för en ny lackförsegling, sedan ska vi ge oss ut på en promenad. Jag tror bestämt att jag behöver luft samt att jag behöver något annat att tänka på.

Nej nu måste jag försöka få tag på Carro. :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

förlåt..du är utmanad. läs min blogg!

2009-02-18 @ 10:32:48
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0