Irriterad/Less/Förbannad.....

Så sjukt less jag är på att vara sjuk och för att inte tala om att äta penecilin, jag vågar inte ens tänka på hur mycket pengar som är lagda på alla mina penecilinkurer det senaste halv året. Och för att inte tala om alla gånger mamma och pappa har fått lösa ut penecilin åt mig under mitt liv. Det är säkerligen en summa som är så stor att jag skulle svimma om jag såg den.

Hur som så nu har jag fått en kur som skall vara skonsam för magen eftersom att den inte ens är i närheten av bra ännu, men som alla andra gånger så är den stora fråga kommer jag att klara av denna kur!? jag är otroligt känslig mot penecilin.

Eftersom att både jag och Erik är hemma i dag, jag vill sova och han vill hitta på något så har jag hunnit bli förbannad på han, eller snarare hans jobb... varför kunde han inte ha jobbat idag när jag behövde vara hemma själv och verkligen får SOVA och SOVA och åter SOVA.

Nej, nu ska jag stänga in mig i sovrummet och försöka sova....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår din frustration, krya på dig vännen

Kram

2009-02-12 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0