JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jag vill bara skrika av lycka......

När jag kom hem så var det första jag gjorde att kolla hur tentan gick, och vet ni vad den gick vägen!!! :) Jag som var så säker på att det skulle bli en omtenta, så jag är sååååå glad. :) Jag fick 28poäng och det var minsan bara 2 poäng i från VG inte så illa pinkat. :)

Nej, detta ska firas..... :)


Samtal med mamma..
Jag: JAG KLARADE TENTAN....
Mamma: Grattis gumman, vad skojigt....
Jag: jag hade2 poäng i från VG, jag är så glad...
Mamma: Du är så duktig.
(en kort tystnad...)
Jag: Mamma, kan man dricka vin till Fiskbullar!?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis!!! :-)

Klar man, men jag skulle nog rekomendera att dricka vinet efter fiskbullarna istället!

2009-02-05 @ 19:03:31
Postat av: Annie

Grattis vännen!! :D

2009-02-05 @ 20:06:30
URL: http://aanniiee.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Känner igen känslan, grattis! :)

2009-02-05 @ 20:22:27
URL: http://mortzell.blogg.se/
Postat av: Lina

Fisk o vitt vin, de vet du väl;) Grattis!!!

Kram Kram....

2009-02-05 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0