Kan det inte vända snart!?

Jaa, jag sitter här och väntar med spänning, när ska det spricka? Jag tycker att när det går hål i tummhinnan så känns det som om allt bara tvär vänder och vips så blir man frisk trots att man käkar penecilin. :P Ni som vart med om en öroninflamation själva förstår säkert vad jag menar. Jag sitter här med min sambo som är en av de lyckliga som inte vet hur det känns att ha öroninflamation och jag kan lova att det var nog inte så skoj för han å skratta åt att jag hade ont.

I morgon blir det en dag med fokus på mig, bara MIG.. Jag tänker stiga upp just innan 8 bara för att skjutsa iväg älsk så att han kan åka och hämta BMW´n. Så jag tror att jag ska sova, vila, äta, duscha och sova lite till. det är ungefär det jag har tänkt göra under den tiden han är borta. :)

Eftersom det är sista natten för toyan att sova i garaget så har vi passat på att tvätta lillpärlan, så nu står den nytvättad och med go värme inne i garaget. Innan jag gick där i från så viskade han till mig att han trivdes riktigt bra och att han inte skulle bli lessen om han fick bo där inne en vecka till. :)

Nej, nu ska jag ta och hoppa i säng. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har hört talas om han som kan tala med hästar men du verkar ju kunna tala med bilar.

Krya på dig

Kram

2009-02-13 @ 07:47:57
Postat av: Dicey

Mitsan frågade mig varför toyan får stå i ett garage å inte hon? :/ ;)dessa bilar!

2009-02-13 @ 11:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0