Kvällen...

Har vart otroligt pigg idag, men nog känns det att kroppen är sliten av förkyldningen. Väl hemma så stod maten näst intill på bordet så det var bara att slå sig ned. Det känns lite LYX faktiskt, men för tillfället så är det Erik som är "hemmafru", inte nog med att maten stod på bordet idag så var ALL tvätt borttvättad vilket jag kan säga var riktigt skönt. Så mina uppgifter idag blev att äta duscha, vika/stryka tvätt och diska. Har hunnit göra allt plus lite till. Nej förlåt nu höll jag på att ljuga, diska har jag inte gjort men det ska jag göra nu på momangen. :)



Fick höra en liten lustig grej idag, men NEJ, vi är inte släkt... Men vi är dock kompisar. :) Hahaaa....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken duktig "hemmafru" du har.

Kram

2009-02-11 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0