Lördag Morgon!

Ja, här sitter jag och myser har just fikat frukost nu sitter jag och dricker mitt super goda ingefärs te. När frukosten har hunnit ner i magen så är det dags för en promenad och försöka lyssna på min ljudbok, för vet du vad Sandra!? jag är snart klar med olycksfågeln. :)

Idag ska jag försöka ta mig ut på stan där hade jag tänkt gå på ett litet uppdrag, får väl se vad som händer. Nej, nu blir det att dricka upp mitt te och sätta fart ut på promenad innan det är dags att väcka sötisen som ligger soch sover.


Kommentarer
Postat av: Sandra

De är ju faktist lite fusk att du får lyssna på boken :-)

Ja får ju aldrig nån tid till att läsa. Igår hade jag sett fram emot att bädda ner mig i soffan å läsa när A sov. Men då kom mommor å morfar + mattläggaren.

2009-02-07 @ 13:10:03
Postat av: emelie

vilken hemsk bild haha ;)

2009-02-08 @ 11:42:20
URL: http://fotbolln.blogg.se/
Postat av: emelie

vilken hemsk bild haha ;)

2009-02-08 @ 11:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0