Mammor!?

Jag tror inte riktigt på det här att mammor vet bäst... Åkej, de har betydligt längre livserfarenhet. Men jag vill lära mig själv, jag vet att jag kan få sota ordentligt om jag går på Praktiken i morgon men jag vill lära mig av mina egna erfarenheter.... Men eftersom att jag älskar min mamma och alltid gör som hon säger så stannar jag och min sjuka hemma..

När jag kom hem i dag så hade jag 39graders feber och kunde knappt prata.. Tycker att det är lite mysko eftersom jag fortfarande äter penecilin, borde inte det ta ned febern!???

Aja, nu har jag suttit upp i ca 4 minuter och är helt slut på... Dags att gå tillbaks till ryggläge....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammor vet alltid bäst, så är det!! Vänta så ska du få se när du själv blir mamma!! Man går INTE på jobbet/skolan när man har feber och är sjuk så enkelt är det. Älskar dig med.

Kram

2009-02-18 @ 20:45:14
Postat av: Dicey

Jaaaaa Mammor har ALLTID rätt! ;) det finns helt enkelt inga klokare människor :)

2009-02-19 @ 06:18:54
Postat av: Mamma

Gör alltid som mamma säger ....hm sen när då lilla fröken?

Kram

2009-02-19 @ 09:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0