Skärpning!

Ja nu har jag faktiskt måsta höja rösten åt mig själv och med en bestämd ton fått säga, EMMA KATARINA PERSSON NU FÅR DU SKÄRPA DIG, SLUTA UPP MED DUMHETERNA OCH GÖR NÅGOT VETTIGT! Jag blev faktiskt riktigt förvånad själv över hur arg jag lät, så jag stängde bums av min ljudbok men insåg att jag var visst på sista kapitletså jag hörde klart den. Jag blir så arg på mig själv, jag lyssnar och lyssnar i ljudboken jag gör nästan ingenting annat. Fast det nödvändigaste gör jag ju, diskar äter, promenerar, städar, lagar mat osv. Men jag måste ju se till att bli mer social med min sambo..

I kväll skall älsklingen i väg på jobb fest så jag har laddat upp med, ja tro det eller ej.... en ljudbok till i samma serie. :) Har även tagit hem en film som jag ska fördriva tiden med. Så det blir en mysig kväll framför tv´n. hade till att börja med tänkt lägga ner en timme eller två på ett skolarrbete. Känns inte så skoj så hä på en lördagkväll men jag måste försöka komma igång med den nu så att den är klar innan VFU´n är slut. för det är minsan mitt mål! :)




Skrev just en matlista för nästa vecka och då kom jag på att det är alla hjärtans dag nästa lördag, så smart som jag är så lämnade jag den dagen tom, jag ritade bara ett hjärta så nu får vi väl se om påminelsen uppfattas korrekt. Han som lagar maten i veckan borde ju se det och fundera över vad han skall surprisa med. :)


Säger som jag bruka säga till Emelie, ibland kan jag faktiskt förvånas själv över mina talanger. :)

Kommentarer
Postat av: Dicey

Om jag lämnar ett hjärta i min matlista äre nån som lagar nåt gott åt mig då oxå?! ;)

2009-02-07 @ 16:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0