Snöstorm...

Jaa, usch vad det snöar och blåser utomhus.. Är så glad över att jag kan vara inne idag, skulle ut på en promenix men den tar jag kring 17 då jag ändå hade tänkt mig ut på äventyr. :) Idag kommer den stor vändningen med en mjukstart under resterande av februari månad.

Vart är mina skor!? börjar som få lite panik här nu, vart är dem!? kan dem vara i storuman, jag tror bestämt att jag har ett svagt minne av att jag sett dem i garderoben hemma hos pappa, och nu svarar ingen av dem så jag får gott och väl vänta lite till.

Nej, nu ska jag sparka ut sötisen som står i duschen så att vi tar oss på apoteket och köper lite strepsils till min hals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0