Söndag Morgon!

I morse blev det mysmorgon, vaknade kring halv 9 och då kröp jag över på andra sidan sängen. Jag trotsade den hemska stanken av gammal alkohol, jag blev gode förvånad över att han vaknade. (Ni som känner min sambo vet att man stiger inte upp i onödan före kl 12. ) Där låg vi och surrade om allt mellan himmel och jord, kring halv 11 gav jag upp och lyssnade på min väldigt pratglada mage för den mer eller mindre skrek efter frukost.

Idag så blir det att försöka förbereda den kommande veckan, har en hel del aktiviteter som jag skall hålla i så det är väl bäst att förbereda allt i dag så att jag kan lägga min dyrbara tid på annat.  Hade även tänkt ta mig ut på en prommis i snöovädret för att inviga mina nya täckbyxor.


Nej, nu hade jag tänk försöka sätta lite fart. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0