Sovmorgon..

Ja, så otroligt skönt att få sova till halv 8.. jag känner mig riktigt utvilad och pigg. Känns bara surt att denna dag kommer att ska spenderas i bilen. Suck... Men det är ett ont måste att åka och lämna in bilen för vi vill inte att den ska vara knövlig ju. Nu hade Jag tänkt fika frukost och göra mig i ordning för vi hade tänkt åka kl 10, innan dess måste jag bara upp på skolan för att hämta ut min tenta och för att lämna in kvittot på bussbiljetten så att jag får igen mina pengar någongång.

I går kväll så njöt jag av livet, av lyckan som fanns i kroppen efter tentan. Vi låg på soffan och tittade på tv och skrattade åt sveriges värsta bilförare. Annars blev det inte mycket gjort här hemma så det är sånt vi får göra idag när vi kommer hem. Imorgon blir det ut på stan och påjakt efter nya täckbyxor, mina har gått sönder och bästa sömerskan A var borta i helgen så jag beslutade för att köpa ett par nya och använda dem "privat" och när hon då har lagat mina gamla så kan jag använda dem på förskolorna. Man känner sig inte så fräsch när man tar på sig ett par täckbyxor man haft bland småbarnen, de snorar och hostar och kladdar på en. Och fördelen med att ha två är att inte behöva dra hem byxorna varje dag för då har jag ett par andra när jag skall ut och promenixa. :)

Nej nu var det frukost innan jag måste upp på skolan, sedan var det tydligen dags att påbörja jävulsfärden till hoting.


Måste bara tillägga att det blev inget vin till fiskbullarna i går så därför hade jag tänkt unna mig något i kväll. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kör försiktigt!

Skrev ja att ja oxå läst ut boken? I tisdags blev seent. Va bara tvugnen att få veta! :-)

Nu har ja lånat nästa bok, olycksfågeln!

2009-02-06 @ 08:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0