Up & Down....

Det är väl mest förkyldningen som går upp och ner, fast ska jag vara ärlig så är det nog mest ner..  Dock inte lika nerkörd som mitt psyke, jag försöker och jag kämpar med att tänka på något roligt men det dröjer inte många sekunder innan jag åter är tillbaks i samma hemska cirkel. I morgon så hade jag tänkt sova lääänge för det är något som min kropp behöver, att få sova utan att bli väckt av någon korkad väckarklocka.  

I morgon flyttar Carro in här, trevligt värre. :)



Lina, Sandra & Mamma
Tack så mycket för de fina komentarerna. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

för mig känns de som game over nu,, råkade på två konstaplar idag o de tyckte minsann att jag va för rik så de krävde mig på 1500 kr:( men men,, jag lever o mår o så har jag lärt mig nåt;) kämpa på gumman!!! Kram Kram....

2009-02-19 @ 19:54:48
Postat av: Lina

ja de va från jag då...hehe;)

2009-02-19 @ 19:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0