dagen...

Känner mig betydligt mycket piggare idag, men det har fortfarande inte spruckit... men har inte alls lika ont idag så penecilinet har väl gjort sitt antar jag. Men det är ju några dagar kvar på kuren så det dära "locket" för örat kanske släpper snart.

Har hunnit skjutsa Älsk på bussen och nu hade jag tänkt försöka lyssna lite på min ljudbok samtidigt som jag ska försöka knåpa ihop ett fungerande schema till jobbet. :) Satt rätt många timmar med detta i går så jag hoppas på att det kan bli klart idag. :)

Hade även tänkt försöka göra bort en utav alla VFU uppgifterna också, känner mig rätt effektiv idag bara att hoppas på att det ska hålla i sig. :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Penicillin igen?! Illa illa... =/ Krya på dig!

2009-02-15 @ 14:23:29
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0