Äntligen hemma!

Det var en obeskrivlig känsla som gick genom kroppen i går när vi parkerade utanför lägenheten, det var nästan så att jag grät av lycka. Väl inne så blev jag tok stressad och kände att jag hade massor att göra, men det löste sig jag hoppade in i duschen och älsk packade upp. Min resväska med kläder såg jag till att packa upp själv eftersom jag ville hitta något i min garderob sen. Sedan gick jag och la mig och det var nog höjdpunkten på hela dagen, våran säng är den skönaste.

Händer i dag då? Massor känns det som.

- Handla mat och fylla upp kylen
- Plocka bort julen (Ska bara bära ner alla kartonger till förrådet.)
- Åka på Strömpilen
- Promenad (ska du me Carro?)
- Höra vad sävar folket gör idag. :)
- Hämta mamma och se till att hon tar sig på sjukhuset. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0