Äntligen var det över...

Ja och nu var det över.... men jag är nästan säker på att det kommer att komma en omtenta... Men men bara att avvakta och se vad lärarna tycker om mina insatser.

Nu blir det lunch och sedan en promenad i det härliga vädret, med min ljudbok. Det är så spännande så spännande och den är snart slut, tur att jag fått tag i nästa bok så det är bara att fortsätta att lyssna. :)

Nej, lunch var det ja. :)


Vet ni va!? i morgon är jag LEDIG!!! eller ja nästan iaf, ska vara på personalmöte kl 11 och sedan kl 13 hos kuratorn för vidare prat om allt kring operationen. :)  Men sen har jag helg, eller ja helg och helg...... jag jobbar i helgen. :( om min mage fått välja hade den nog valt att vara hemma och fokusera på mig själv och min kropp. Men jobba bör man ju göra om man ska ha råd att leva sitt liv.

Kommentarer
Postat av: Lina

Gumman,, du som gillar inredning,, kika in hos henke o carro på bizy.se

fina grejjer;)

2009-01-15 @ 20:59:28
Postat av: Mamma

Varför tro det allra värsta när det gäller tentan? Du måste tro på dig själv

Kram

2009-01-16 @ 17:47:28
Postat av: bea

åh fin header :)

2009-01-16 @ 19:26:24
URL: http://beaistheshiiit.blogg.se/
Postat av: bea

åh fin header :)

2009-01-16 @ 19:26:26
URL: http://beaistheshiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0