Wish me luck....

Vilken feeling att få gå på hockey och för att inte tala om att få se en välkänd storumanspelare på planen som gjorde riktigt bra ifrån sig. :) Och innan match start så tippade jag 3-2 till Almtuna och jisses så jäkla rätt jag hade.



Plusen ligger högt, hjärnan ligger lågt och kroppen skakar. kan det vara tenta nerverna som är påväg?. förmodligen och nu tänker jag inte plugga mera utan nu tänker jag be en stilla bön om att allt ska gå vägen. det jag inte kan nu hinner jag inte lära mig tills i morgon så det är lika bra att tuta och köra.

Wish me luck, sparka mig i röven, ja gör vad som helst för att hjälpa mig genom det här h*****e.....

Kommentarer
Postat av: Erika

Lycka till vännen, du kommer klara det galant :)



Du har fått en award av mig också som du kan hämta på min blogg ;)

2009-01-15 @ 11:29:42
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0