Choklad på menyn.

Usch vad arg jag blir på mig själv. varför tar jag mig aldrig upp när jag planerat att ta mig upp. Hade lovat mig själv att inte sova allt för mycket under denna vecka eftersom att nästa vecka börjar VFU´n och då är det bara att stiga upp innan 5.. Suck.. Men jag får väl sova på bussen.

Nu ska jag göra mig frukost innan det är dags att åka på skolan och göra bort vårat seminarium så att jag får lite mer kött på benen så jag kan skriva på min uppsats innan torsdag.

Svar till Sandra: ja tänk om det fanns ett ställe som hade choklad på menyn, då skulle jag nog vara stammis. :)

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Jag är också en riktig sjusovare om mornarna.. Önskar jag kunde lägga mig kl 22 oh vakna klockan 7, men det går bara inte.

2009-01-27 @ 10:06:10
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Rebecca

Äre IKEA?

2009-01-27 @ 12:58:10
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0