Dagen/kvällen...

Ja, i dag har jag haft en hektisk dag, började rätt lugnt här hemma men när jag väl satte in foten på skolan så började dagen. Seminariet var riktigt tugnt, huvudet värkte och orken tröt men jag kämpade vidare och passade på att vila under lunchen. Sedan var det dags för föreläsning och huvudet vägrade ge med sig så jag satt där med huvudvärk och kämpade mot min trötthet, jag höll faktiskt på att somna men då armbågade Carro mig i sidan.

När jag kom hem så var min älskade mamma här, och jag hade önskat att hon skulle lära mig att göra limpan som hon brukar göra. men när jag kom hem så var hon nästan färdig, och dessutom så hade hon och Erik hjälpts åt att göra middag och kan lova att det var en underbar känsla. :)

I kväll har jag fått mig ett riktigt gott skratt, Erik försöker härma Carro´s dialekt. förtillfället har dem en väldigt intresant diskussion, själv sitter jag här nästan dubbelvikt av allt skratt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0