Dålig start....

Usch vilken dålig start jag fick, jag skulle upp tidigt och börja plugga. Jo tjena, 11.30 stiger jag ur sängen och nu när jag väl har dragit fram allt som jag hade tänkt göra så känns det bara fel. Tror jag ska vänta med att göra detta tills den 8-9 januari, för då har vi haft ett seminarium och då kanske jag har lite mera kött på benen. Värst är bara att detta ska lämnas in den 9, men då kan jag se det som att det bara är någon sida som ska lämnas in. max 3 a4. så inte alls så farligt.

Så nu ska jag läsa lite i alla böcker inför tentan, SUCK.....

Eller nae, först måste jag nog ta en prommis innan det blir mörkt. Med tanke på vart jag håller hus nu så vägrar jag gå när det börjat skymma, bilarna kan ju köra på mig än fast jag har en sån otroligt vacker reflexväst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0