Empty Room...

Jaa, usch så tomt det blev nu när båda mina inneboenden har åkt. Carro hem till Sorsele och Diezel hem till Lycksele, vad ska jag nu hitta på!? Och jag måste motvilligt erkänna att när jag lämnade Diezel i bästa J´s händer så kom det en tår i mitt öga så jag skyndade mig in så att ingen skulle se. Fast det spelar väl ingen roll om någon ser en gråta, för jag erkänner att jag saknar honom redan. Det är så tomt och så tyst ingen som grymtar till när dörren öppnas eller som springer runt benen på en så man håller på att snubbla. Nej, Emma positiva tankar nu.... Men en sak ska bli skönt och det är att slippa ha en hund som leker med mina BH.ar. Ja tro det eller ej, men han älskar att leka med BH-ar. ;)

I kväll har vi hunnit med en hel del, vi har äntligen fått upp allt. Nu är alla möbler på plats, hyllorna sitter på väggen, allt är torkat och klart. Nu ska jag bara hitta någon duk att ha på bänken. Bilder kommer förhoppningsvis senare i kväll. Efter att vi fått allt på plats så städade jag vardagsrummet eftersom det var massa damm och grejs på golvet sedan snälla J borrat. Har även hunnit vara på jobbet och fixat lite papper samt att renskrivit arbetet som vi gjorde idag på skolan. En promenad på 45 minuter ar jag också hunnit med, blev inte alls så långt som jag tänkt mig men min rygg vill inte riktigt vara med, har väl haft lite obekväma arbetsställningar när jag har svurit/byggt ihop alla möbler.

Nej, nu ska jag krypa ner i soffan med Älsk och titta på våra underbart fina möbler. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja självklart så förstår jag att det måste va hemskt. Men att träffas ca 7 timmar på 21 dagar är inte heller nån höjdare. Man kommer hem, tror man ska träffas men icke de. Vet inte sist som jag och han träffades på riktigt och hittade på nåt. Näe, nån ändring ska/måste det bli...

2009-01-22 @ 21:38:45
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0