Gårdagen..

Ja i går så var jag väldigt effektiv, jag började morgonen med att plocka bort allt vad jul heter och sedan så rengjorde jag ugnen. Bytte gardiner och dolade på innan vi åkte på strömpilen och där kan jag lova att det gick på took för mycket pengar. Men vi köpte ändå bara det vi behövde. Vi köpte mat så vi klarar oss ett tag och sedan så slog vi på stort och köpte en TV.  Den borde komma innan helgen så då ska grabbarna få sätta upp den. Tv-möblerna har vi inte ens beställt men jag ska göra det i dag och då får vi så lov att klara oss utan dem ett tag.

Nu ska jag fika frukost och sedan ska jag plugga och prommenixa innan jag ska hämta mamma och det är dags för middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0