God morgon!

I dag känns det lite bättre, men tror inte att det beror på min sömn i alla fall. Sista gången jag tittade på klockan i natt var den 2, och jag som brukar somna innan jag ens lägger huvudet på kudden. När jag väl somnat så måste jag ha sovit hårt för jag märkte aldrig när Älsk for på jobbet, men han verkade iaf tänka på mig för jag hade tidningen i sängen och han verkar ju ha smygit. insåg just att han glömt maten här hemma så jag ringde och kollade läget och han skulle komma hem och äta lunch med mig.

Läkaren ja, jag har tagit mig ett steg närmre jag har ring på vårdcentralen och de skulle ringa upp ca 8.40 så då får jag väl höra vad de säger. 

Nu ska jag fika frukost och invänta att dem ska ringa innan det är dags att börja läsa lite böcker och försöka plugga. Suck säger jag bara, tentan är i morgon... Tur att jag ska få se hockey i kväll, och det är ju faktiskt en gammal storumanspelare som ska vara med och möta löven. Så jag hade tänkt heja på Almtuna, förädare som jag är. :)



Kommentarer
Postat av: Ida B

Du är en bra förädare du. :) Kul att dom vann. :P

2009-01-16 @ 02:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0